Americka 9, Prag, Tjeckien
Hotel Orion Prag är ett 4-stjärnigt boende, som har 26 rum. Prags centrum ligger cirka 25 minuters promenad bort från hotellet.
Detta hotell ligger i distriktet Vinohrady, inom 20 minuters promenad från tågstationen Prags centralstation.
De allergivänliga rummen är utrustade med personligt kassaskåp för din säkerhet. Här finns också plattskärms-TV med satellitkanaler och flerkanals TV samt te-/kaffebryggare. Vissa rum har vattenkokare, kylskåp och köksredskap.
Du kan promenera 5 minuter till restaurangen Bad Jeff's Barbeque eller äta på restaurangen Zanzibar, som ligger mindre än 100 meter bort.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Hotel Orion!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Per
2024-04-29
Detta ställe var underbart och hade en trevlig och välkomnande personal. Frukosten var gratis och utsökt och rummet var tyst. Sängarna var stora och badkar och dusch erbjöds i badrummet.
Wilhelm
2023-12-11
Hotellet var väldigt rent och rummet var lugnt. Det fanns terrass, ett kök och stora fönster, tyckte om det. Eget badrum var rent. Hotellpersonalen var utmärkt och välkomnande, frukosten var gratis. Mycket nära tunnelbanestationen, som var bekvämt.
Patrik
2023-12-10
Rummet var luftigt och välutrustat, jag sov gott. Varm frukost med bakelser, ägg och kött tillhandahölls...
Martin
2023-09-12
hotellet var underbart, jag uppskattade att personalen var utmärkt och frukosten var smaklig. moderna rum, de hade badkar och dusch. läget var vackert och bra och sängarna var stora.
Tomas
2023-07-12
Det fanns extra bekväma sängar samt terrass, ett kök och stora fönster. Hotellet hade ett otroligt läge, bredvid Fredstorget.
Katarina
2023-07-04
Läget var perfekt, i närheten av Fredstorget. Vi bodde på ett luftigt och välutrustat rum. Bakelser, ägg och kött serverades till frukost.
Mikael
2023-06-11
Modernt och perfekt hotell med bra läge och olika slags bekvämligheter. Mycket god mat, gratis och utsökt frukost. Tidig incheckning och utmärkt och välkomnande personal.
Inget, det är perfekt.